mY horoscope

taski abim konvo oii~ 6 november 2010

tempat : dewan bahasa dan pustaka

hahaha! malam itu kak dijah menelefon aku dan mengatakan mahu membawa aku ke majlis konvo taski abim <3 well2..i love kids so much! hehe..time ni aku tgh exam week..msih gak degil nk kua..muahahaha! nakal betol =p apa2 pun apa salah nya keluar sebentar..make some room for ursef =)


seriusly mmg comel2 budak nih..tpi x tahan gak kalo tgk diorang nih nakal sgt..hahaha..geram tol =p biasala budak2..aku dulu pon nakal jugak =p hehehe..aku sbenanye bkn nye nk jadi penonton..tpi tolong ni haaa..budak2 abim handle budak2 tadika nih..best giler..ade majlis konvo..aku dulu penah gak konvo..umo 6 tahun..tadika cina! hahahaha..


aku ditugaskan utk handle bhagian back stage..urus budak2 nih lepas amek sijil..guide the way out..well2..dasyat aaa...penat sungguh menghandle budak2 nih..heheheh =) ada 400 org budak nk konvo..punyela penat..lagi kesian kt abang mc tu..dahla die sorang je yg jadi mc..then kena sebut nama budak2 smpai 400 org..yg nama nya ntah pape nk sebut..mmg terseliuh lidah..hehehe..harap bersabar ye bang =p  


ade 8 persembahan dari 8 buah taski abim seluruh kuching =) mmg comel2..hehehe..aku kt blakang stage mmg x henti2 terbahak2..nasib baik xde laki time tuh..kalo takkk..mmg nk kena azan aku nih..hahaha

kambohhh =)

budak2...! suma dok diam yeeee

hehe..pembaca doa <3

make up time!!!


antara persembahan yg dipersembahkan oleh adik2 =)


sebab byk sgt budak2 nih..smpai ade ajk yg betugas kt front stage pon penat..roger kt aku soh tuka position..hahaha! nak tanak..kena switch gak.. =) keje kt front stage nih berat..budak2 nih bila dah dpt sijil..trus lari ntah kemana..aku la yg tukang keja diorang atas stage tu..kena la kejar ayu2 ckettt..kang mak bpk dirang heran plak tgk aku kalo lari lintang pukang..hihihi..

PENAT GILERRR!!!!

alhamdulillah..semoga anak2 hari ini menjadi tonggak kepada kemajuan negara kita pada masa hadapan.. amin ya Allah =)

No comments:

Post a Comment