mY horoscope

27 OKTOBER 2010 dinner UNC (Unimas Netball Club)

AKU-kak jure


hari yg di nanti2 akhirnya sudah tiba~!!!! hahahahaha! makan besar la mlm ni..bertempat di BIMMERS STEAMBOAT ktorang satu team UNC berkumpul utk meraikan makan malam sempena akhir semester =) 


tema mlm tu adalah purple-hitam...aku? purple of course <3 hehehe..yg best sgt pasal dinner nie..ktorang sume pompuan..hehehe..jadi selesa la ckit.. =) sepanjang aku menjadi ahli kelab netball..mcm2 yg aku pelajari..especially aku sekarang dah ade improvement cket ;p x tdo petang! hahahaha~! adela jugak peloh kua petang2 =)





kek UNC <3 (logo tu group aku yg design) =p


gud luck all!! 


mmg best UNC nie..siap ade kek ucap selamat utk final =) so suwiiiittttt <3 hehehe



yamyam TOMYAM!


kami sekawan <3






No comments:

Post a Comment