mY horoscope

tawan santubong siri 2 - 23 oktober 2010





mlm tdi aku balik uni tepat jam 12 mlm =) sebelom tdo tu hati ni ttba je kate x yah la nk g daki gunung santubong  lagi esok..last yer aku dah daki daa...under club Pembimbing Rakan Intelek Mahasiswa Unimas (PRIMU)..dis year plak under club netball..haha!


mungkin terlalu letih..jadi badan ini meronta2 mahukan rehat.. =) konon laaa..haha! kalau x mengenang jam kredit senggang yg perlu d lengkapkan sebanyak 20jam kedit..hampeh..taknak aku join..hahaha!


well, seawal jam 6.30 pagi aku dan eno berjalan ke HEP..budak2 bkumpul kt sane..hehe..hampeh..dtg awal..tpi x ramai lagi yg dtg..tggu punye tggu..pkol 7.45 gerak ke destinasi =)


9.00 am


sampai ke destinasi..rase mls gilerrr nk naik gunung yg tinggi melangit tuuu =( huhu..samapi jer kt sane ade rombongan len yg tggu kta orang..bkn rombongan meminang yerr.. =p hehe..rombongan dr shareen dgn persatuan pendaki gunung sarawak..hehe..


lepas a short brief and bacaan doa..ktorang pon daki la gunung tu..hehehe..


kt depan AKU tu ketua pendaki dari kelab pendaki gunung sarawak =)
seyes letih giler..huhu =( kalau x kerana nk dpt jam kredit senggang..memang aku x daki lagi gunung nih..huhu..tpi d kuat kan hati..alhamdulillah mendapat pentunjuk =)


AKU-eno-pakcik hamdan (yg len aku x kenal =) )

sampai jer ke puncak..time pon dah zohor..aku mmg blur giler..teringat pesan kak dijah..die ckp..kt ats ni ade air perigi..kalo nk solat..amik je wudhuk dgn air perigi tu.. =) alhamdulillah..mmg sng jer nk carik perigi tu..hehehe..amek wudhuk-selesai =) alamakkkk!!!! sejadah xder..Allah permudahkan arusan aku..ade sorang mamt nih..die bawak ken pelikat utk alas solat..aku pinjam jer ngn dier...*thax byk2 ye* =) alhamdulillah..


alhamdulillah =)

fuhh..selesai solat sume..ktorang pon amek2 la gmba =) turun balik ke bawah..hehehe dalam jam 2 ptg..n smpai ke kaki gunung 4.30pm.. <3 harap2 xdela ekspedisi naik gunung ni lagi taun depan =p...hehehehehe


AKU-en0 =)





No comments:

Post a Comment