mY horoscope

raya 2010~ SELAMAT HARI RAYA TO ALL!

salam aidilfitri aku tujukan buat semua umat Islam di seluruh dunia =) alhamdulillah setelah sebulan berperang dgn nafsu..kita berjaya menamatkan sebulan berpuasa d bulan ramadhan yg penuh mulia dan barakah (=


family AKU!



aku bahagia bersama keluarga yg sgt supportive dan penyayang. aku dan adik2 alhamdulillah x pernah merasa kekurangan kasih syg dari kedua org tua kami. aku bersyukur krn d kurnia keluarga yg bahagia..dan mendoakan kami bahagia dunia akhirat =) aminnn...


d hari mulia ini aku ingin memohon 1001 kemaafan dari mak dan ayah d atas segala silap dan salah..keterlanjuran kata atau tingkah laku..aku mohon d maafkan. terima kasih d atas segalanya. kasih syg dan tunjuk ajar dari kalian mengajar aku erti hidup. buat adik2 yg tercinta..aku mendoakan kita menjadi anak yg baik dan soleh serta solehah..yang membalas jasa kedua org tua kita, x derhaka kpd keduanya..moga kita akan memberi kesenangan utk mak dan ayah dunia dan akhirat..insyaAllah (= aminn..

No comments:

Post a Comment