mY horoscope

8 NOVEMBER 2010 - KREW, PLS TELAGA AIR

hahahaha...kem remaja wawasan (KREW) ; aku actually terpilih utntuk menjadi faci untuk program nih..tpi ape kan daya..time ni aku tgh exam week =) aku tolak lamaran itu dgn baik =p hahaha!


mmg aku suke sgt dgn program2 masyarakat..mendekatkan diri dgn masyarakat..mengenali mereka dgn lebeh dekat dan sama2 mengetahui masalah2 mereka yg sering membelenggu golongan2 ini terutamanya para remaja..program ini melibatkan pelajar tingkatan 3 dari pelbagai sekolah seluruh kuching @ 60 org peserta =)


program 3 hari 2 malam ini mmg sgt bagus untuk meningkatkan keyakinan para pelajar dari segi kepimpinan dan disiplin bagi melengkapkan golongan ini untuk melangkah ke alam yg seterusnya iaitu alam persekolahan menengah atas yang aku dulu pernah lalui. aku merasakan mereka ini sgt bertuah kerana diberikan peluang seawal ini untuk megikuti program motivasi krn aku dulu..x pernah punya kesempatan utk mengikuti program anjuran perkepis =) xde rezeki..hihi..alhamdulillah besyukur ke hadrat illahi..kini aku bukan sahaja melibatkan diri dalam program2 perkepis malahan juga menaburkan khidmat bakti untuk bertugas menjadi fasilitator utk beberapa program yg melibatkan pelajar sekolah =) syukur ya Allah..


- pendaftaran peserta pada jam 10 pagi =) hehe..aku saje je menyibuk..suke =p

pendaftaran peserta =)



sesi taklimat ringkas dari pegawai PLS
majulah sukan untuk negara!
baiklah adik2...permainan kta pada hari ini adalah..bola tanpa jaring =p lantak korang la nk main macm mane..haha


sesi LDK



sesi ceramah dari abg said =)


setiap kali makan..bacaan doa akan diketuai oleh muslimin =)


para muslimat sabar menunggu semuanya bersdia utk melahap =p

tahniah semuanya!

alhamdulillah..kerana dgn limpah dan kurnia dariNya sajalah program pada kali ini berjalan dgn lancar =) ukhuwah antara kami juga semakin erat. kami juga telah mengcreate group KREW..heheh..khas utk adik2 krew berhubung bagi program2 yg seterusnya =) teruskan perjuangan!


=)

1 comment: